20130531

sinful

Bismillah


pakai tudung gabak bukan sebab nak tunjuk baik

Allah Maha mengetahui betapa hina dan busuknya aku sebagai hamba Dia.

syaitan pernah mencucuk beberapa kali bila diri tengah futur teruk;


'tukar je la balik pakai tudung kecik. orang tak usrah pun lagi baik dari kau. tak malu ke?'


salu rasa malu jugak pakai hijab yang kononnya sempurna, tapi akhlaq mangalahkan rasaksa.

rasa macam mencemarkan nilai kain tu.

in a parallel universe;

Ada sorang lelaki soleh ni, banyak kali dah perempuan tawar diri untuk jadi separuhnya.

tapi semua ditolak, to date.

sekarang baru aku faham kenapa. isu sama.

cuma aku je tak solehah.

true story.








No comments: