20131224

Identity

Bismillah


Aku pernah tulis before this betapa sebalnya setiap kali menyarung hijab yang aku sudah mula tukar kepada sejak setahun lepas. well..i feel it again. the feeling is much more stronger now.

sebab saiz hijab tu tak berkadar langsung denagn iman aku. like seriously. kengkadang rase diri fake and poseur je lebih. acah-acah alim. and yeah. semestinya itu datang dari bisikan si syaitan durjana.

at times i feel like giving up wearing the kind of hijab i am wearing right now. astaghfirullah :(

then, momen-momen tu membuatkan aku berfikir. kenapa at the first place aku decide nak bertudung sebegitu rupa dan saiz?

...;amal paling sedikit aku mampu buat;

adab aku kepada Tuhan yang tak putus-putus memberi kasih sayang iman, nikmat dan rezeki. 

bukan sebab aku baik. jauh sekali.

ok. stay firm heart. stay firm. betulkan niat untuk Allah. untuk Allah.

:'l

No comments: